У адпаведнасці са ст.435, п.2 ст.437 Грамадзянскага Кодэкса РФ сапраўдныя Правілы карыстання Сертыфікатам з'яўляюцца публічнай афертай ТАА «КАРСА» (далей па тэксту – «Кампанія»), утрымоўвальнай усе істотныя ўмовы ўжывання Сертыфіката і парадак карыстання паслугамі Выканаўца дадзенага віду фізічных асоб (Кліентам) з мэтай заключыць дагавор на ўмовах сапраўднай аферты. Умовы ўстанаўліваюцца Кампаніяй самастойна і могуць быць прыняты Кліентам не інакш як шляхам далучэння да яго ў цэлым, без якіх-небудзь выключэнняў і агаворак.
Поўным і безумоўным прыняццем (акцэптам) умоў сапраўднага Дагавора (Сертыфіката, Правілаў) лічыцца ажыццяўленне Кліентам аплаты кошту Сертыфіката шляхам пераходу па спасылцы, накіраванай Кампаніяй у адрас кліента. Акцэпт сапраўднай аферты азначае, у тым ліку, прадастаўленне Кліентам згоды на апрацоўку персанальных дадзеных і перадачу звестак, у адпаведнасці з Федэральным законам № 152-ФЗ «Аб персанальных дадзеных».
У адпаведнасці з сапраўднымі правіламі Кампанія аказвае Кліенту паслугу па падлучэнні да праграмы тэхнічнай гарантыі, у рамках якой Кліенту прадастаўляецца права (пры ўмове наступлення гарантыйнага выпадку) патрабаваць тэхнічнага рамонту ў адпаведнасці з умовамі сапраўдных Правілаў
Кошт паслуг па падлучэнні да праграмы залежыць ад абранага Кліентам тарыфу і ліміту адказнасці Кампаніі па тэхнічнай гарантыі.
Пералік вузлоў і агрэгатаў, якія падлягаюць гарантыйнаму абслугоўванню ў рамках Сертыфіката:
Рухавік:
Блок цыліндраў: дэталі цыліндрапоршневай групы: поршні, шатуны, поршневыя пальцы, компрессіонные і маслосъемные кольцы, шатунныя і карэнныя ўкладышы, каленчаты вал, паддон картара (выключаючы выпадкі вонкавага механічнага ўздзеяння, а таксама пашкоджанні, выкліканыя зняцця.
Выпускны калектар
Сістэма змазкі: маслоприемник, алейная помпа.
Впускны калектар
Трансмісія:
Механічная каробка перадач: усе змазваныя ўнутраныя дэталі, акрамя счаплення.
Аўтаматычная каробка перадач: усе змазваныя ўнутраныя дэталі, за выключэннем, электрагідраўлічнага блока кіравання (мехатронік), гідраўлічнага блока кіравання (гідраблок) і гидротрансформатор.
Рабатызаваная каробка перадач: усе змазваныя ўнутраныя дэталі, за выключэннем блокаў кіравання і актуатараў.
Рэдуктар задняга маста: усе змазваныя ўнутраныя дэталі.
Рэдуктар пярэдняга маста: усе змазваныя ўнутраныя дэталі.
Варыятар, за выключэннем блока кіравання.
Раздатачная скрынка, за выключэннем блокаў кіравання і актуатараў, ланцугі DSG механічная частка.
Іншыя вузлы:
Радыятар сістэмы астуджэння
Радыятар кандыцыянера
Помпа гідраўзмацняльніка руля
Стартар
Генератар
Кампрэсар кандыцыянера
Помпа вадкаснага астуджэння рухавіка (помпа)
Кампрэсар/Турба нагнятальнік
Галоўны цыліндр/вакуумная помпа тармазнога прывада
Галоўка блока цыліндраў
Ліміты адказнасці па Сертыфікаце тэхнічнай гарантыі вызначаецца ў залежнасці ад абранага Кліентам тарыфнага плана і пазначаны на сайце кампаніі
karso.by.
Зона дзеяння сертыфіката тэхнічнай гарантыі: тэрыторыя Расійскай Федэрацыі. Пералік СТА у якіх абслугоўваюцца аўтамабілі ў рамках тэхнічнай гарантыі якая прадстаўляецца Кампаніяй, размешчаны на сайце
karso.by.
Тэрмін дзеяння Сертыфіката вызначаецца ў залежнасці ад абранага Кліентам тарыфнага плана.
Сертыфікат не распаўсюджвае сваё дзеянне на: ускосныя наступствы дэфекту (немагчымасць эксплуатацыі аўтамабіля ў плынь часу правядзення рамонту ў рамках абслугоўвання па сертыфікаце, упушчаны прыбытак); дэталі аўтамабіля, якія падвергліся канструктыўным зменам, і наступствы такіх змен (пашкоджанне, заўчасны знос, старэнне і т. Д.) на іншых дэталях або вузлах аўтамабіля, ці іх уплыў на змену характарыстык аўтамабіля; выдаткі на правядзенне тэхнічнага абслугоўвання, панесеныя Кліентам у адпаведнасці з рэкамендацыямі вытворцы; дэталі, схільныя натуральнаму зносу, у хадзе эксплуатацыі аўтамабіля, інтэнсіўнасць якога залежыць ад рэжыму і ўмоў эксплуатацыі, а таксама ад прабегу аўтамабіля, у т.л. шчоткі шклоачышчальніка; кардан і прамежкавая апора з падшыпнікам, прывада і ШРУС; рулявы механізм (рэйка або рэдуктар, рулявая калонка, прамежкавы рулявы вал) рулявыя цягі і наканечнікі; каталізатар, тэрмастат; тармазныя калодкі і троса/электраматоры стаяначнага тормазу, тармазныя дыскі і барабаны; дыск счаплення, у тым ліку Мехатронік, кошык счаплення і выціскны падшыпнік, відэлец выжимного падшыпніка; свечкі запальвання і высокавольтныя правады, шпулька запальвання прывадныя рамяні; топкія засцерагальнікі, лямпы асвятлення фільтры ўсіх тыпаў; эксплуатацыйныя вадкасці аўтамабіля (алей маторнае, алей КПП і рэдуктара, астуджальная вадкасць, вадкасць сістэмы ГУР, тармазная вадкасць); шыны (гарантыя на шыны даецца вытворцам шын); акумулятарная батарэя; элементы выхлапной сістэмы амартызатары перадпакоі і заднія элементы выхлапной сістэмы амартызатары перадпакоі і заднія; стойка і ўтулка стабілізатараў папярочнай устойлівасці; шаравыя шарніры падвескі, сайлент-блокі і гумаметалічныя шарніры дэталяў падвескі і апор сілавых агрэгатаў; шкіў прывада рамяня дадатковага абсталявання; дэталі, унутранага і вонкавага аздаблення, у т.л. панэль прыбораў; абіўкі сядзенняў, дзвярэй і іншых элементаў салона ручкі адчынення дзвярэй і шклапад'ёмнікаў; пашкоджанні, прычыненыя уздзеяннем знешніх па адносінах да аўтамабіля фактараў, у т.л. дарожна-транспартныя здарэнні, удары, драпіны, пацёртасці, сколы і сляды траплення камянёў і іншых цвёрдых прадметаў, град, акты вандалізму; шлангі сістэмы кандыцыянавання і злучальныя штуцэра; гідраўлічная падвеска, блокі, датчыкі кіравання падвескай, кампрэсар, пнеўмападушкі, кантрольныя клапана; староннія гукі, шумы, рыпанні ці вібрацыя не якія ўплываюць на характарыстыкі аўтамабіля і звычайную працу агрэгатаў і вузлоў аўтамабіля; Галоўка блока цыліндру, уключаючы ўсе яе складовыя часткі; Паліўная помпа, паліўныя помпы высокага ціску, фарсункі і свечкі напальвання; Паломка электраабсталявання аўтамабіля, уключаючы ўсе электрычныя часткі, датчыкі і іншае; няспраўнасці ўзніклі з-за невыканання прадпісанняў вытворцы, а менавіта: уздзеянне забруджвальных рэчываў, якія змяшчаюцца ў атмасферы, складаў, якія ўжываюцца для прадухілення замярзання паверхні дарог, хімічна актыўных рэчываў і рэчываў расліннага паходжання, а таксама прадуктаў жыццядзейнасці; Уздзеянне грузу; Ужыванне няякаснага паліва; Прымяненне аксесуараў, не рэкамендаваных вытворцам аўтамабіля; Ужыванне аксэсуараў, рэкамендаваных вытворцам, але ўсталяваных з парушэннем прадпісанняў вытворцы; пашкоджанні лакафарбавага пакрыцця; Пашкоджанні, якія ўзніклі ў выніку правядзення неналежнага тэхнічнага абслугоўвання, у прыватнасці, пры невыкананні перыядычнасці і праграмы правядзення тэхнічнага абслугоўвання, указаных у сэрвіснай кніжцы, а таксама пры парушэнні прадпісанняў, прыведзеных у інструкцыі па эксплуатацыі аўтамабіля; Дыягнастычныя і рэгулявальныя працы, акрамя выпадкаў, калі іх правядзенне неабходна для ліквідацыі выяўленых недахопаў; На няспраўнасці і дэфекты, якія адбыліся ў выніку натуральнага зносу, адным з вынікаў якога з'яўляецца падвышаны выдатак алею ДВСТС, знос дэталяў счаплення, счапленні на механічных і робатызаваных КПП, а таксама зношаныя ўшчыльняльнікі, пракладкі, сальнікі. нацягвальнікамі, рамень ГРМ з нацягвальнікамі, ланцугі раздатачнай скрынкі; Кандэнсацыя вільгаці на ўнутранай паверхні вонкавых асвятляльных прыбораў; Давядзенне эксплуатацыйных вадкасцей да ўзроўню, калі толькі гэта не звязана з гарантыйным рамонтам адпаведнага вузла; Любыя ачысткі, у тым ліку тармазная, паліўная, змазачныя сістэмы і сістэма астуджэння.
Для таго каб скарыстацца тэхнічнай гарантыяй, Кліент павінен:
браціцца па тэлефоне
8 (800) 555-02-86.
Пры немагчымасці перамяшчэння аўтамабіля сваім ходам законны ўладальнік сертыфіката павінен даставіць аўтамабіль у сэрвісны цэнтр (СТА), паказаны Кампаніяй, на эвакуатары, пакрыццё выдаткаў на эвакуатар звязаныя з гарантыйным выпадкам, 3000 (тры тысячы) рублёў - максімальная выплата, на максімальная выплата, на максімальная выплата,
Перад пачаткам правядзення прац у рамках дзеяння сертыфіката, Кліент абавязаны падаць Кампаніі замова-нарады, чэкі па Федэральным законе "Аб ужыванні кантрольна-касавай тэхнікі пры ажыццяўленні разлікаў у Расійскай Федэрацыі" ад 22.05.2003 № 54-ФЗ замены змазачных і іншых заменных матэрыялаў, з абавязковым указаннем іх вытворцаў, а таксама зафіксаваць пячаткай СТО запіс у сэрвіснай кніжцы аб праходжанне ТО, а таксама чэк-ліст праверкі аўтамабіля і фота асабовай і адваротнай бакоў Сведчанні аб рэгістрацыі.Чэк-ліст праверкі аўтамабіля (Дадатак № 2) запаўняецца супрацоўнікам СТА пры праходжанні ТО-1, завяраецца яго подпісам і пячаткай СТА. Выдаткі, звязаныя з праходжаннем ТО і запаўненнем чэк-ліста з'яўляюцца выдаткамі Пакупніка і не падлягаюць кампенсацыі Прадаўцом у рамках гэтага дагавора.
Пры ўзнікненні прыкмет паломкі або разбурэння ў вузлах і агрэгатах МС, указаных у абранай Кліентам Праграме, Кліент абавязаны спыніць эксплуатацыю транспартнага сродку да атрымання ад Кампаніі напрамкі на СТА. Кліенту неабходна на працягу 3 (трох) дзён накіраваць заяўку, з дапамогай тэлефоннага званка па нумары
8 (800) 555-02-86.
Кліент абавязаны прайсці дыягностыку на СТО, паказанае тэхнічным аддзелам, на працягу 7 (сямі) каляндарных дзён з моманту напрамкі (калі не ўзгоднена іншае). Непраходжанне Кліентам дыягностыкі ва ўстаноўленыя (або ўзгодненыя дадаткова) тэрміны лічыцца адмовай Кліента ад прадастаўлення паслуг Кампаніі па заяўленым прыкмеце паломкі (дэфекту) і пазбаўляе Кліента магчымасці паўторнага абыходжання з гэтай праблемай.
Пры пацверджанні паломкі, якая пакрываецца тэхнічнай гарантыяй, аплата рамонту аўтамабіля вырабляецца пасродкам аплаты рахунку ад СТА, у рамках ліміту выплаты па дамове.
У выпадку, калі па тэхналогіі рамонту пры гарантыйнай замене любой з пакрываюцца дэталяў, неабходна замена спадарожных дэталяў разавага мантажу (пракладкі, сальнікі, працоўныя вадкасці, балты і іншае), то запасныя часткі ўваходзяць у пералік абавязковай замены аплачвае Пакупнік.
Сертыфікат не прымяняецца ў наступных выпадках:
Калі выяўленая няспраўнасць узнікла з прычыны правядзення рамонту або тэхнічнага абслугоўвання аўтамабіля ў неспецыялізаванай рамонтнай майстэрні, без наяўнасці пацвярджальных дакументаў на выкананне работ, чэка і заказ-нарада.
Калі Пакупнік не выканаў патрабаванні Прадаўца аб выкананні ТО і запаўненні чэк-ліста ў тэрмін, прадугледжаным у дадзеным дагаворы.
пасля праходжання агляду, МС знаходзіцца ў няспраўным стане і мае відавочныя прыкметы пашкоджання або некарэктнай працы ў вузлах, пералічаных у Праграме.
Прысутнічаюць падазрэнні аб ашуканскіх або іншых супрацьпраўных дзеяннях Кліента і / або трэціх асоб у адносінах да Кампаніі.
На працягу тэрміну дзеяння Дагавора, са лічыльнікам пройдзенага шляху (адометрам) ТС Кліента, былі зроблены якія-небудзь дзеянні па карэкціроўцы прабегу.
Пакупнік зрабіў разборку/рамонт вузла/агрэгата, які пакрываецца гарантыяй, без папярэдняй дэфектоўкі і ўзгаднення з Прадаўцом.
У выпадку наяўнасці ў Прадаўніка абгрунтаваных сумневаў у карэктнасці паказанні одометра пры ўзгадненні рамонту і / або пры прадастаўленні аўтамабіля на рамонт у сэрвісны цэнтр, у рамках заключанага дагавора, Прадавец мае права адмовіць у правядзенні рамонту без кампенсацыі кошту Дагавора, дамовы.
Калі транспартны сродак Кліента не прайшло 500 (пяцьсот) кіламетраў ад звестак аб прабегу паказаных на фота шчытка прыбораў.
Калі ўладальнік выкарыстоўваў гаруча-змазачныя матэрыялы і эксплуатацыйныя вадкасці не рэкамендаваныя (якія не маюць допуску) вытворцы транспартнага сродку.
Калі транспартны сродак Кліента пераабсталяваны для працы на Газа-балонным абсталяванні (метан або прапан).
У выпадку продажу Гарантыйнага поліса і выяўлення факту выкарыстання раней аўтамабіля ў таксі або каршэрынгу, а таксама на момант выкарыстання Гарантыйнай дамовы то дадзены поліс падлягае скасаванню.
Паломка або разбурэнне вузлоў, або агрэгатаў ТС адбыліся з-за трапленні вадкасці (гідраўдар ДВС, выхад з ладу генератара/стартара/кампрэсара кандыцыянера).
Абавязковым патрабаваннем (істотнай умовай) для Кліента, з'яўляецца захаванне графіка планавага ТО і праходжанне папярэдняй дыягностыкі (пры ўмове, калі дадзены сертыфікат быў набыты без набыцця аўтамабіля), усталяванага Кампаніяй, і паказанага ў Сэрвіснай кніжцы, выдаваемы.
ТО-1 - на працягу 10 (дзесяці) працоўных дзён або 500 (пяцьсот) кіламетраў (калі ўзрост аўтамабіля больш за 1 года і прабег больш за 5000 км), альбо 1000 (адной тысячы) кіламетраў (калі ўзрост аўтамабіля да 1 года і момант менш 5000 км). што наступіць раней.
ТО-2 - праз 6 месяцаў ці 10000 (дзесяць тысяч) кіламетраў, што наступіць раней.
ТО-1 уключае ў сябе:
Замена маторнага масла і алейнага фільтра рухавіка ТС.Замена паветранага фільтра рухавіка ТС.
Праверка стану рамяня прывада газа-размеркавальнага механізму (ГРМ) і замену па рэкамендацыі СТА (пры наяўнасці).
Праверка ўзроўню алею ў трансмісіі (МКПП/АКПП/DSG/CVT, рэдуктар пярэдняга і задняга маста, раздатачная скрынка (пры наяўнасці).
Праверка стану і ўзроўню працоўных вадкасцяў у маторным адсеку, замена / даліўка па рэкамендацыі СТА.
ТО-2 уключае ў сябе:
Замена маторнага масла і алейнага фільтра рухавіка. Замена паветранага фільтра рухавіка.
Праверка стану і ўзроўню працоўных вадкасцяў у маторным адсеку, замена / даліўка па рэкамендацыі СТА.
роверка ўзроўня алею ў трансмісіі (МКПП/АКПП/DSG/CVT, рэдуктар пярэдняга і задняга маста, раздатачная скрынка (пры наяўнасці).
Абавязковай умовай з'яўляецца пастаноўка МС на ўлік у ДІБДР на працягу 10-ці (дзесяці) дзён згодна з п. 3 арт. 8 «Закону аб рэгістрацыі МС».
Абавязковай умовай з'яўляецца пастаноўка МС на ўлік у ДІБДР на працягу 10-ці (дзесяці) дзён згодна з п. 3 арт. 8 «Закону аб рэгістрацыі МС».
Сертыфікат з'яўляецца актываваным, а паслуга па падлучэнні Кліента да праграмы тэхнічнай гарантыі аказанай з моманту занясення дадзеных па аўтамабілі Кліента ў электронную базу Кампаніі і прыняцці ўмоў сапраўднай аферты ў адпаведнасці з п.2 сапраўдных правілаў.
Змена ўладальніка аўтамабіля не цягне за сабой змены ўмоў прадастаўлення сертыфіката ў адносінах канкрэтнага МС.16. Сертыфікат спыняе сваё дзеянне:
У выпадку заканчэння тэрміну, на які ён выдадзены.
Пры перавышэнні максімальна дапушчальнага паказчыка прабегу МС.Адлік тэрміну дзеяння і прабегу МС ажыццяўляецца на падставе звестак, зафіксаваных у п.1.2. Сертыфіката.
Калі агульны кошт усіх выкананых і аплачаных Кампаніяй работ, у сукупнасці, за ўвесь перыяд дзеяння сертыфіката, дасягнуў устаноўленага ліміту адказнасці (п.3 сапраўдных Правілаў).
Пры ўмове ўдзелу МС у ДТЗ пасля афармлення сапраўднага сертыфіката, у выпадку пашкоджання вузлоў і агрэгатаў, якія падлягаюць тэхнічнаму абслугоўванню.
У выпадку парушэння Кліентам яго ўмоў выкарыстання.